- 28.09.2018.
ДАНИ ЕВРОПСКЕ БАШТИНЕ
Дани европске баштине у нашој школи су завршени. Подразумевали су низ образовних и васпитних активности које су трајале од 25.9.2018. до 27.9.2018. године. Укључивале су ангажованост ученика, запослених и родитеља. Обухваћени садржаји, од изложбе, преко часова посвећених европским језицима и завршне приредбе, имале су за циљ стимулисање осећаја вредности свих европских култура и охрабривање толеранције у ширем смислу. Завршна активност крунисана је заједничким дружењем и дегустацијом традиционалних јела. Захваљујући доброј вољи, савршеној организацији и осећају заједништва, у једној позитивној атмосфери афирмисано је све оно што чини снагу једне школе.
Велику захвалност дугујемо родитељима за подршку и ангажованост у свим сегментима реализације планираних садржаја.
- 07.11.2017.
ДАНИ ВУКА СТЕФАНОВИЋА КАРАЏИЋА
У оквиру обележавања Вукових дана, 7.11.2017. године, са почетком у 10:30 у нашој школи
приказан је кратак драмски комад “Не заборави дело моје”, који су извели ученици седмог
разреда, а приредила школска библиотекарка.
Радња, смештена у савременој породици, прожета рециталом, изворном песмом, игром, али и
кратким видео приказима из Вуковог живота, имала је за циљ указивање на значај очувања
српског језика и народног предања као категорије која нас одређује као припаднике одређеног
друштва, заједнице и народа.
Приказивању су присустовали ученици четвртог разреда и тиме употпунили усвојене наставне
садржаје о лику и делу ове знамените личности српске културе, књижевности, историје и науке.
- 17. 11. 2016
БУДИМО ТОЛЕРАНТНИ
Дана, 16.11. 2016. године, у нашој школи обележен је Међународни дан толеранције.
Двочасовној едукацији, која је имала за циљ појашњавање и усвајање појмова дискриминација и толеранција, присустовали су ученици петог и шестог разреда.
Први час био је посвећен дефинисању природе и порекла ових појмова, сагледавању последица нетолеранције, узрока који до ње доводе, као и начинима јачања одређених особина са циљем формирања толерантне личности, док је други час имао радионичарски карактер.
Ученици су на основу дате ситуације у купеу једног вагона, одговарали у групама на постављена питања. Дефинисањем особина појединих личности усвојили су, осим појмова дискриминација и толеранција, и појмове који до њих (не)доводе ( предрасуде, стереотипи и сл.).
Током предавања, ученици су упућени и на наслове из школске библиотеке који им на том путу могу бити велика подршка.